Magazinul nostru oferă o perioadă de 15 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.
Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării.
Vă mulțumim!
Nu în ultimul rând, vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe massimoshoes.ro
2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Vă rugăm ca odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe massimoshoes.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe e-mail, la aceeași adresă, următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face în 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului).
Costuri de returnare:
Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial. Costul de returnare o sa fie suportat in totalitate de client.
Adresa pentru returnarea produselor este:
SC MASSIMO SHOES SRL, Str. Sperantei, Nr. 23A, Bivolarie, Suceava.
Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, la adresa [email protected] sau telefonic la numărul 0755 297 565 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 18.00).
Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.
Condiții pentru returnarea produselor:
– Să ne înștiințați prin e-mail, telefon sau formularul din site, în termen de 15 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
– Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
– În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuiesc împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
– Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
Notă: Vă recomandăm să probați pantofii pe o suprafață moale: covor, mochetă, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.
SC MASSIMO SHOES SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
GARANȚIA
Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.
Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.
Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.
În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei Massimo Shoes la adresa [email protected] sau la numarul de telefon 0755 297 565, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.
Modalități de asigurare a garanției:
• Repararea produsului
• Înlocuirea produsului
• Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
• Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile calendaristice
Clientii beneficiaza de garantie in urma acceptarii conditiilor din site, insa la cererea expresa a fiecăruia, documentul poate fi printat și inclus în colet.
Recomandări generale privind îngrijirea produselor:
1. Se interzice cu desăvârșire spalărea produselor de încălțăminte în mașina de spălat!
2. SC MASSIMO SHOES SRL nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreținerii incorecte a produsului respectiv, precum și pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită.
3. După fiecare purtare, încălțămintea se curăță și se pune pe șanuri potrivite ca mărime și format. Pentru a crea condiții igienice de purtare și a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălțăminte într-o perioada de timp. Este interzisăspălarea cu apă a încălțămintei sau spălarea în mașina de spalat rufe. Nu se folosesc înălbitori.
4. Produsele umede se usucă lent, la temperatura camerei, ferite de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiți uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură.
5. Fețele încălțămintei se vor feri de lovituri directe.
6. Fețele și talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solvenți, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive. De asemenea, evitați agățarea sau călcarea în obiecte metalice ascuțite, resturi de sticlă etc.
7. În cazul pantofilor cu tocul sau cu talpa îmbrăcată în piele și cusături aplicate pe talpă, SC Massimo Shoes SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele aparute ca urmare a imperfecțiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii.
Curățarea încălțămintei:
Pantofii cu fața din piele naturală cu suprafațalucioasă, se îngrijesc prin aplicarea unui strat de cremă de pantofi la culoare sau neutră, cu ajutorul unei carpe moi, după ce în prealabil au fost îndepărtate resturile de praf sau murdărie cu o carpa umedă. Petele de grăsime sau impurități se îndepărtează cu o cârpă înmuiată în soluție apoasă de detergent.
Pantofii cu fețe din piele naturală – antilopă, suede sau nabuc – se îngrijesc cu ajutorul unei carpe moi, uscate sau a unei perii cu peri moi.
Nu folosiți apă deoarece fața materialului s-ar putea păta. Petele de ulei sau grăsime se îndepărtează folosind o soluție contra petelor, specială pentru pielea de antilopă sau nabuc.
În ambele situații este contraindicată folosirea unor perii aspre, deoarece acestea pot produce deteriorări ale fețelor pantofului.
Articolele din alte materiale și materialele textile se vor curăța cu ajutorul unei carpe moi. Este interzisă folosirea detergenților lichizi, deoarece aceștia conțin solvenți care atacă materialul de bază al pantofilor în cauză. Încălțămintea cu fețe textile se recomandă a fi purtată pe timp uscat.